2014-10-31%2010.08.50.jpg

 

146. KIRJONEULELAPASET

Malli: Lapaslehti  malli 9

Lanka: Nalle 559 sekä Luontopolku Kanerva 875

Menekki: 62 gvaille 

Silmukoita: 56s

Puikot:2½

Koko: Naisten

 

Jos joku on ihmetellyt, miten minulta nyt tulee näitä käsitöitä  ihan solkenaan, niin minun vanha läppärini hajosi totaalisesti ja olin IPadin varassa jo pidempään. Sillä kun on hankalampi tehdä näitä päivityksiä, niin valmiiden töiden kasa kerääntyi jo pidemmältä ajalta ja nyt kun minulla on tämä upouusi läppäri olen yrittänyt saada kuvattua ja tallennettua tiedot noista kaikista valmiista töistäni. Tänä aamunakin heräsin taas turhan aikaisin  klo 4.40. En viitsinyt turhaan pyöriskellä sängyssä vaan nousin ylös ja avasin tietsikan. Sieltä löytyi taas uutta ideaa. Puikot,  langat ja virkkuukoukku vain esille ja aloitin varpaasta varteen sukat viime keväänä ostamastani Regia Fantastico langasta. Pitkälle pyörölle kaksi sukkaa yhtäaikaa, niin eiköhän se siitä taas muistu mieleen. Aluksi tuo pyörön vetäminen oikeaan kohtaan 5 sukkapuikon asemesta kuluttaa aikaa, mutta eiköhän se siitä nopeudu. Kunhan ei vaan vedä väärästä päästä ja pudota silmukoita. Näinkin minulle on joskus käynyt. Vielä on epäselvää, millaisen kantapään haluaisin sukkiin tehdä. Mutta eiköhän sekin selviä kun siihen asti päästään!